Onze werkwijze

Bij Totaalkoper hebben we een persoonlijke, vertrouwelijke en vlotte manier van werken. Het is ons doel om uw verkoopproces makkelijker te maken.

Binnen 4 stappen zijn we van waardebepaling tot betaling. Wat u kunt verwachten verhelderen we in deze stappen.

Heeft u toch vragen over onze werkwijze? Neem dan gerust contact met ons op.

Onze werkwijze
  • Gratis waardebepaling
    Gratis waardebepaling

U besluit uw bedrijfsactiva te verkopen en wilt uw activa geheel vrijblijvend op waarde laten schatten. Daarbij zoekt u een betrouwbare partij die uw handel overneemt.

In dit moment komt de kracht van Totaalkoper in beeld. Door een gratis waardebepaling, waarbij u informatie over uw bedrijfsactiva achterlaat en foto’s meestuurt, kunnen wij uw partijen, kantoormeubilair of inventaris op waarde schatten en een bod doen.

Gratis waardebepaling

  • Bod
    Wij doen een bod

Met de verkregen kennis en informatie via de foto’s doen wij een passend bod. Dit doen wij doorgaans binnen 24 uur na het versturen van uw formulier. U beslist of u akkoord gaat met het bod. We houden ervan om snel te schakelen. Na een akkoord komen wij langs om de goederen te bekijken.

  • Afspraak
    Afspraak maken

We nemen contact op om een afspraak te maken en kiezen een datum en tijdstip dat u uitkomt. Samen geven we een laatste check op de staat van goederen.

Ervan uitgaande dat de conditie overeenkomt met de omschrijving in het formulier, kunnen we overgaan op de laatste fase: een vlotte betaling en overname.

  • Vlotte betaling
    Vlotte betaling

Na een succesvolle afspraak pakken we door. We zorgen vanaf dit moment dat u geen omkijken meer heeft naar het overname proces.

Op de achtergrond gaan wij aan de slag met het plannen van de logistiek. Op een geschikt moment – vaak zo snel mogelijk – komen wij langs met ons team om het transport van meubilair of inventaris te realiseren. Zo heeft u snel weer ruimte voor nieuwe investeringen. 

Contact